سفارش تبلیغ
صبا ویژن

56565

ما ایرانی ها همه تام کروز رو می شناسیم ولی قهرمانان ایران رو نمی شناسیم این داستان فیلم نیست حماسه ای واقعی است.

با جوان ترین استاد خلبان نیروی هوایی ارتش ایران سرلشکر خلبان، « علی اقبالی دوگاهه»و داستان عجیب شهادتش بیشتر آشنا شوید . وی در 25 سالگی استاد خلبان جنگنده F-5 و در 27 سالگی با درجه سرگردی جزو افسران ارشد نیروی هوایی ارتش ایران شد. سرلشگر خلبان«عباس بابایی» و سرلشگر خلبان «مصطفی اردستانی» از شاگردان تحت آموزش ایشان بودند .

وی تکمیل دوره خلبانی را به مدت 220 ساعت در سال 1347 در پایگاه هوایی ویلیامز شهر فنیکس ایالت آریزونای امریکا را به پایان رساند و کسب رتبه نخست در بین بیش از 400 دانشجوی خلبانی از کشورهای مختلف به عنوان خلبان نمونه این پایگاه را از آن خود نمود . همچنین در سال 1353 جهت گذراندن دوره کارشناسی تفسیر عکس های هوایی و مدیریت اطلاعات و عملیات هوایی مجددا به امریکا اعزام گردید .
این هموطن دلیر اکثر تلمبه خانه ها و نیروگاه های برق عراق از کار انداخته بود و طرح های عملیاتی وی باعث گردیده بود صادرات 350 میلیون تنی نفت عراق به صفر برسد از این رو صدام جنایتکار به خون این شهید تشنه بود . از این رو به دستور صدام پس از دستگیری بدنش به دو نیمه تبدیل شد و نیمی از پیکر مطهرش در نینوا و نیمی در موصل عراق مدفون شد .

شرح کامل شهادت ایشان را در زیر بخوانید و اشتراک کنید تا مردم ایران بدانند ما چه عزیزان گمنامی را در نیروی هوایی ارتش داشته ایم که حتی نام آنها را هم نشنیده ایم .

وی پس از بمباران پادگان «العقره» در حالی که زنده به اسارت مزدوران عراقی درآمده بود، به دلیل ضربات مهلکی که نیروی هوایی ارتش ایران در نخستین ماه جنگ بر پیکر ماشین جنگی عراق وارد نموده بود به دستور صدام و برای ایجاد رعب و وحشت در بین سایر خلبانان کشورمان، برخلاف تمامی موازین انسانی و موافقت نامه های بین المللی رفتار با اسرا، به فجیع‌ترین و بیرحمانه ترین وضع به شهادت رسید به طوری که نیمی از پیکر مطهرش در نینوا و نیمی در موصل عراق مدفون شد. ادامه مطلب...


تاریخ : یکشنبه 95/5/31 | 2:23 صبح | نویسنده : احمد یوسفی | نظر
به نقل از آقای قرائتی 
عملیات والفجر بود که براى دیدن رزمندگان به جبهه رفته بودم. صحبت از گردان شهادت شد. گفتند: براى شکستن خط، 250 نفر داوطلب شهادت لازم داریم؛ انبوهى از جمعیت هجوم آورده و بر سر انتخاب افراد دعوا شد تا اینکه با قرعه 250 نفر را انتخاب کردند. شب قبل از آن، یکى از رزمندگان در عالم خواب مى ‏بیند که امام حسین علیه السلام حرم را جارو مى‏ کنند. مى ‏گوید: دویدم جارو را از آن حضرت بگیرم. حضرت فرمود: نه، یاران باوفاى من دارند مى ‏آیند، مى ‏خواهم خودم حرم را براى زائرانم جارو کنم. 

6556



تاریخ : دوشنبه 95/5/18 | 6:25 عصر | نویسنده : احمد یوسفی | نظر

نامه‌ی حسن عباسی به فعالان در فضای سایبر در ماجرای بازداشتِش

ارتش بخشی از ناموس ملی است / تلاش برای القای انشقاق در بین نیروهای مسلح شکست خورد

ارتش بخشی از ناموس ملی است / تلاش برای القای انشقاق در بین نیروهای مسلح شکست خورد

حسن عباسی در بیانیه‌ای تأکید کرد : تلاش برای القای انشقاق در صف متحد نیروهای مسلح به شکست انجامید.
 
به گزارش  پایگاه اطلاع‌رسانی اندیشکده یقین در پی آزادی حسن عباسی از بازداشت، بیانیه تقدیر وی از جوانان انقلابی را منتشر کرد.
 
متن کامل بیانیه رئیس مرکز بررسی های دکترینال بدون مرز به شرح زیر است :
 
هوالحکیم 
 
جوانان عزیز مؤمن انقلابی 

 
همّت ستودنی شما، مبیّن اراده نیروهای ولایی است. در این جنگ اراده‌ها، یک‌بار دیگر توانستید و باز هم ثابت کردید که می‌توانید؛ چه، این‌که در قاموس انقلابیون ناتوانی تعریف‌نشده است.
 
اقدام حق‌طلبانه‌ی شما در سراسر کشور، جلوه‌ی دیگری از قابلیت نیروهای انقلابی در مواجهه با توطئه‌ی دشمن در ایجاد انحراف در افکار عمومی از مسائل اساسی جامعه بود.
 
تلاش برای القاء انشقاق در صف متحد و بنیان‌المرصوص نیروهای مسلح با همّت شما و به خواست خدا به شکست انجامید. دشمن خارجی و لیبرال‌های داخلی تعادل روانی خود را در اثر واکنش حرفه‌ای شما ازدست‌داده‌اند. ادامه مطلب...


تاریخ : یکشنبه 95/5/17 | 12:2 عصر | نویسنده : احمد یوسفی | نظر

حاج رجب محمدزاده جانباز 70 درصد مشهدی، ظهر دیروز بر اثر شدت بیماری عفونت ریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

65566     65656

خبرگزاری  ایکنا ، حاج رجب محمدزاده جانباز 70 درصد مشهدی، ظهر امروز، 14 مردادماه بر اثر شدت بیماری عفونت ریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.حاج رجب محمدزاده، نانوای مشهدی است که در سال 1366 از ناحیه صورت و حلق و بینی مورد اصابت ترکش قرار گرفته بود.


این جانباز سرافراز در تیرماه گذشته با بستری شدن در بیمارستان امام حسین(ع) مشهد مقدس تحت نظر پزشک متخصص ریه قرار گرفت و پس از مرخص شدن تنها بعد از یک روز دوباره به بیمارستان رضوی این شهر انتقال یافت.


پس از بستری شدن حاج رجب در این بیمارستان، در نهایت دیروز این شهید سرافراز به شهادت، آرزوی دیرین خود دست یافت.یادآور می‌شود، زمان و مکان برگزاری مراسم تشییع پیکر این شهید سرافراز ایران اسلامی متعاقبا اعلام می‌شود.




تاریخ : جمعه 95/5/15 | 2:35 عصر | نویسنده : احمد یوسفی | نظر

وقتی دشمن ادعای دوستی می کند، باید بیشتر از او واهمه داشت، رفتار امریکا با ما رفتار مقابله ای نبود بلکه حرکتی براندازانه بود.    

داعش، اخبار داعش، داعش در ایران، داعش در قصر شیرین، رهبر داعش، گروه تکفیری داعش، سردار پوردستان، برج

 

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش طی سخنانی در همایش «جنگ ترکیبی» که صبح امروز در دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد، اظهار داشت: طبق روایات، باید از دشمنی که از در دوستی و صلح آمده پرهیز کرده احتیاط کرد و به هیچ وجه نباید در مورد آن خوش گمان بود. پوردستان تصریح کرد: وقتی دشمن ادعای دوستی می کند، باید بیشتر از او واهمه داشت.

وی ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی، ایران از مهمترین اقمار امریکا بود و هرگاه امریکا می خواست به کشوری فشار بیاورد، از طریق ایران جلوی صادرات نفت او از تنگه هرمز می گرفت. ادامه مطلب...


تاریخ : سه شنبه 95/5/12 | 11:28 عصر | نویسنده : احمد یوسفی | نظر

65656

شهربانو شجاع مادر شهید صیاد شیرازی ظهر امروز پس از تحمل یک دوره بیماری در بیمارستان شمس‌الشموس مشهد دار فانی را وداع گفت.

وی دارای سابقه بیماری قلبی بوده و به همین دلیل وضعیت جسمانی‌ وی وخیم شد و به کما رفت و از بیستم تیرماه در بیمارستان شمس‌الشموس ارتش مشهد بستری شده بود. پیکر این مادر فداکار به فرزند برومند، شجاع و دلاورش ملحق گردید . روحشان شاد باد 




تاریخ : سه شنبه 95/5/5 | 12:21 صبح | نویسنده : احمد یوسفی | نظر

شکار لاشخورها

عملیات مرصاد، از زبان شهید صیاد شیرازى

656556

عملیات مرصاد: 

دو سه روز قبل از عملیات «مرصاد» و یا چهار، پنج روز قبل از آن، دشمن (عراقى‌ها) سوء استفاده کرد وقتى که قطعنامه پذیرفته شد. کدام قطعنامه؟ قطعنامه 598 شوراى امنیت تازه داشت جمهورى اسلامى قطعنامه را مى‌پذیرفت که عراقیها سوء استفاده کردند. فکر کردند جنگ تمام شد و ما هیچ آمادگى نداریم، آمدند از 14 محور در غرب کشور، هجوم آوردند. آنهایى که با جغرافیاى منطقه آشنا هستند، از آن بالا گرفته تنگه با وسیى، تنگه هوران، تنگه ترشابه، بعد هم پاسگاه هدایت، پاسگاه خسروى، تنگاب نو، تنگاب کهنه، نفت‌شهر، سومار، سرنى تا مهران حدود 14 محور، دشمن آمد داخل، رزمندگان ما را دور زد. ادامه مطلب...


تاریخ : یکشنبه 95/5/3 | 2:9 صبح | نویسنده : احمد یوسفی | نظر

 نماینده کمیته جستجوی مفقودین در همدان از شناسایی یک تن از شهدای غواص کربلای 4 خبر داد و گفت: این شهید معزز به همراه 2 تن دیگر از شهدای شناسائی شده و میهمان ‌استان همدان خواهند بود.

 65656

به گزارش راسخون به نقل از تسنیم ، بهرام دوست‌پرست ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه تن از شهدای مفقودالجسد استان در مناطق عملیاتی میمیک (عملیات عاشورا)، نفت‌شهر  و ام‌الرصاص (کربلای4) توسط جستجوگران  تفحص شده و پس از تطبیق نمونه دی‌ان‌ای شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه این شهدا به همراه 4 شهید گمنام دیگر در سالروز شهادت امام صادق (ع) تشییع و خاکسپاری می‌شوند، افزود: یک تن از این شهدا از جمله شهدای غواصی است که خرداد ماه سال گذشته  به همراه 175 شهید غواص دیگر در تهران تشییع شدند.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین  گفت: این شهید معزز از رزمندگان گردان 155 لشگر 32 انصارالحسین(ع) بوده که دی‌ماه سال 65 در عملیات کربلای 4 به شهادت می‌رسد.

وی با اشاره به  حضور 4 شهید گمنام دیگر در همدان یادآور شد:  این 4 شهید گمنام که در حوزه علمیه خواهران نهاوند، ستاد ناجای استان و اردوگاه ابوذر خاکسپاری می‌شوند متعلق به عملیات کربلای 4 و ایذائی والفجر8 بوده که در منطقه ام الرصاص تفحص شده‌اند.




تاریخ : جمعه 95/5/1 | 2:8 صبح | نویسنده : احمد یوسفی | نظر