سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروجرد

بروجرد- پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مسئولان شهرستانی، روحانیون و طلاب، نیروهای نظامی و انتظامی و مردم مومن و قدرشناس بروجرد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر دوتن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس که در عملیات کربلای 2 و آفندی در منطقه حاج عمران به شهادت رسیده اند صبح امروز مصادف با 28 صفر سالروز رحلت جانگداز رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) بر روی دوش مردم شهید پرور و قدرشناس بروجرد تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به خاک سپرده شد.

پیکر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز گذشته وارد بروجرد شده و در حسینیه سپاه ناحیه این شهرستان مستقر شدند و به همین مناسبت در شب رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) مراسم عزاداری با عنوان"شبی با شهداء" برگزار شده است.

پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مردم ولایی شهرستان در مقابل مسجد امام خمینی(ره) بروجرد همراه با دستجات عزاداری و هیئات مذهبی به سمت حرم مطهرامامزاده جعفر(ع) تشییع و بعد از آن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به خاک سپرده شدند.




تاریخ : یکشنبه 93/9/30 | 1:48 عصر | نویسنده : احمد یوسفی | نظر

احمد کشوری

در حال تمرین پرواز توی بالگرد نشسته بودیم. احمد سکاندار بود. استاد آمریکایی نگاهی به او کرد و گفت: اگر الآن بخواهم تو را پرت کنم بیرون، چه‌طور می‌خواهی از خودت دفاع کنی؟ احمد از بیگانگان و خوی ضداسلامی آنان بدش می‌آمد. نگاهی به استاد کرد. وقتی لبخند شیطنت‌آمیز و تحقیرکننده استاد را دید، یقه او را گرفت و گفت: من باید تو را از این بالا پرت کنم پایین. با استاد گلاویز شد. استاد به زبان انگلیسی شروع به التماس کرد. صورتش سرخ شده بود. ما از احمد خواستیم که یقه او را رها کند و مواظب باشد که بالگرد سقوط نکند و او قبول کرد. وقتی به زمین نشستیم، استاد به قدری از جسارت احمد و جرأت او یکه خورده بود که به همه ما گفت: بعد از این، استاد شما احمد کشوری است.
به مناسبت 15 آذر، سالروز شهادت این خلبان (1359)- منبع: esar.ir




تاریخ : یکشنبه 93/9/23 | 3:6 صبح | نویسنده : احمد یوسفی | نظر

جشنواره خاک سرخ احمد یوسفی    اختتامیه جشنواره خاک سرخ

مراسم اختتامیه جشنواره  مجازی  دفاع  مقدسی  خاک سرخ مصادف با هفته  بسیج  پنج شنبه6 آذرماه  ساعت 18 -22 در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
اولین جشنواره مجازی دفاع مقدس که  به همت معاونت فرهنگی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگرنواندیش خدمتگزار  همزمان با هفته دفاع مقدس در محور های  فیلم، عکس ، سرود ، موسیقی ، شعر و ادب ،نمایش و فیلم نامه، نقاشی ،تندیس ، طراحی و تصویرسازی، دکوراسیون، وبلاگ نویسی و سایت، خاطرات و دلنوشته، مقالات و داستان ،کتب و نشریات مرتبط با دفاع مقدس ، پوستر ، آرشیو خبر و خوشنویسی برگزار گردید در روز 
  پنجشنبه 6 آبان ماه 1393 در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزیدگان خود را معرفی کرد  دررشته داستان ، عکس ، طراحی و وبلاگ نویسی سه تن از هنرمندان شهرستان بروجرد صاحب رتبه اول گردیدند که به شرح ذیل معرفی می شوند .

1- احمد یوسفی از بروجرد در رشته داستان نویسی جایزه اول جشنواره که شامل ربع سکه بهار آزادی + تندیس جشنواره + حواله گردشگردی در مجتمع مشارکتی شهر لاهیجان را از آن خود کرد .

2- در بخش عکس ، تک عکس نخل ایستاده از این عکاس بروجردی (احمد یوسفی ) عکس برتر جشنواره شناخته شد و مبلغ 150000تومان وجه نقد ،لوح تقدیر و حواله گردشگری درمجتمع مشارکتی شهر لاهیجان را بدست آورد . 

ادامه مطلب...


تاریخ : جمعه 93/9/7 | 10:59 عصر | نویسنده : احمد یوسفی | نظر

از تبار لاله ها

احمد یوسفی بروجرد

هفتمین مین را که  خنثی کردم و به دست صابر دادم ، سیخک را برداشتم و با عجله شروع به سیخک زدن زمین کردم .هنوز یک متر پیشروی نکرده بودیم که دستی از پشت  شانه ام را نوازش کرد و گفت :

خسته نباشی برادر .

با تعجب سر برگرداندم ، در تاریکی مطلق شب نمی شد او را شناخت .

گفتم :

ببخشید شما ؟!

از نیروهای تک کننده گردان میثم هستم .

شما اینجا چکار دارید ؟ ! مگر میدان مین را نمی بینید ؟ ادامه مطلب...


تاریخ : یکشنبه 93/9/2 | 6:37 عصر | نویسنده : احمد یوسفی | نظر