سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمازجماعتی که ...

تو پایگاه کانی باغ (پسوه) و توی سنگر ی که برای مسجد در نظر گرفته شده بود پشت سر یکی از بچه ها قامت بستیم و نماز مغرب رو شروع به خوندن کردیم که صدای تیر اندازی بی امان نگهبان ها شروع شد . تا اون موقع سابقه نداشت که نگهبانا تو هیچ زمانی تیراندازی کنند . سجده اول رو که به جا آوردیم شدت تیر اندازی هم بیشتر شد فرمانده که صف اول نماز بود نمازش رو شکست و از نمازخونه با عجله بیرون رفت . تو سجده دوم بودیم که صدای یکی از سربازان شنیده شد که داد می زد بچه ها جناب سروان می گه زودتر بیان به پایگاه حمله شده .

ادامه مطلب...


تاریخ : شنبه 92/10/28 | 12:57 عصر | نویسنده : احمد یوسفی | نظر

قسمت نخست  به قلم احمد یوسفی 

مهدی در غروب روز 22 اسفند ماه سال 1358 ه. ش مصادف با سال 1400ه.ق و شانزدهم ماه ربیع الثانی درغروب روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در شهرستان بروجرد دیده به جهان گشود و درروز اول اسفند سال 1391ه.ش که مصادف است با روز سه شنبه شانزدهم ماه ربیع الثانی سال 1434ه.ق در سن 33 سالگی  بعد از نماز مغرب و عشاء در کردستان شهد شیرین شهادت را نوشید و خلعت زیبای شهادت را به تن نمود 

پدرش حاج محمد رضا فطرس از روحانیون انقلابی ،سرشناس و خوش نام شهرستان بروجرد است که سابقه مبارزات وی علیه رژیم ستم شاهی  بر هیچکس پوشیده نیست .

 مادرش  یکی اززنان متدین و از دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام است که قبل ازبه دنیا آمدن  مهدی، سه کودک دیگر را نیز در دامان پر مهر خود پرورانده است . 

شهید فطرس

ایشان در مورد شیرخوارگی مهدی می گویند :

شهید فطرس

روزی مهدی مشغول شیر خوردن بود به زبانم آمد که از او سوالی بپرسم . گفتم مهدی امام کو ؟

این کودک سرش را از روی زانویم چرخاند و قاب عکس امام را که روی دیوار خانه نصب شده بود  و تقریبا  180 درجه با جایی که مهدی قرار گرفته بود زاویه  داشت را با سر نشان داد. من  به یکباره ترسیدم و او را رها کردم . اصلا فکر نمی کردم او بتواند جواب سوالم را بدهد .

ایشان همچنین می گویند : اولین کلمه ای که پسرم برای تکلم به زبان آورد کلمه  امام بود.




تاریخ : دوشنبه 92/10/16 | 3:21 عصر | نویسنده : احمد یوسفی | نظر