سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یامقلب القلوب و الابصار یامدبراللیل والنهار یا محول

حول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال

عیدتان مبارک

آغاز سال نو، موسم تجدید عهد با بهار و بهارآفرین و پیوندی دوباره با آرمانها و آرزوهایمان است. هر بهار نو در این سرزمین کهن، یادآور بهارانی است که در آن دشتها و دامنه هایشان به آفتاب رسید و از خون جوانان پاکجانش هزاران لاله و شقایق رویید. نوروز برای ما نماد مهرورزی و یگانگی و فرصتی مغتنم است تا با یکدیگر عهد همدلی ببندیم و آنچنان که کودکانمان با جامه نو به پیشباز بهار می روند، ما نیز با جان نو برپاکننده جهان نو باشیم .امیدواریم که در سال جدید ما و جهان ما به احسن حال دگرگون شود .هرلحظه تان عید، هر نفستان بهار.



تاریخ : جمعه 90/12/26 | 1:14 صبح | نویسنده : احمد یوسفی | نظر

صبح زود از چنانه که عازم فکه بودیم با ستواندوم تازه داماد مجیدناظری قرار گذاشتیم  ، هر کدام از ما روی یک نوار میدان مین کار کند . محلی که باید مین برداری می شد حد فاصل سنگرهای خودی تا خط عراقیها بود . چون تا پاسگاه فکه فاصله زیادی بودو ما اگر رفت و آمدمان را به حداقل می رساندیم عراقیها متوجه حضورمان نمی شدند . مجید گفت ما باید تا قبل از اینکه ظهر بشود کارمان را تمام کنیم . در غیر این صورت با تابش نور، دشمن تک تک ما را شکار می کند

شهید گروه 411 بروجرد میدان مین عراقی  شهید مجید ناظری

با یک جیپ ( آمبولانس کا- ام)  از سنگرهای خودی جدا شدیم و به منطقه مورد نظر رسیدیم.

4 نفر سرباز را کنار ماشین و روی جاده آسفالت گذاشتیم و من به همراه ستواندوم مجید ناظری روی دو نوار جداگانه مین pomez   شروع به خنثی کردن مین ها کردیم .

ادامه مطلب...


تاریخ : یکشنبه 90/12/21 | 1:17 صبح | نویسنده : احمد یوسفی | نظر

امیر سرتیپ دکتر " احمد رضا پور دستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از پادگان مهندسی بروجــرد بازدید کرد.

میر پوردستان

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی، مقتدر پا در رکاب و ولایتمدار هستند و این ویژگی باعث شده تا بتوانند در عرصه بین المللی باز دارندگی ایجاد کنند.

امیر سرتیپ دکتر " احمد رضا پور دستان" در جمع کارکنان پادگان مهندسی بروجرد افزود: ملت ایران و فرزندان برومند این آب و خاک در دوران جنگ تحمیلی همانند یاران اباعبد الله الحسین(ع) عاشقانه و خالصانه به میدان نبرد شتافتند.

رزمندگان ارتش و رهبر انقلاب

وی اظهار داشت: پس از حادثه 11 سپتامبر و فضا سازی استکبار و اشغال افغانستان و عراق، بنای حمله به ایران نهاده شده بود ولی استکبار جهانی در این امر ناکام ماند زیرا ملت ایران همیشه در صحنه حضور دارند و پشتیبان ولایت و رهبری هستند.

ادامه مطلب...


تاریخ : چهارشنبه 90/12/17 | 1:43 عصر | نویسنده : احمد یوسفی | نظر

خبرگزاری موج - منتخبان جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی کشور «بیداری اسلامی» در لرستان معرفی و تجلیل شدند.

جشنواره وبلاگ نویسی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، اردشیر ویسکرمی، کارشناس امور فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، گفت: با اعلام فراخوان جشنواره وبلاگ‌نویسی «بیداری اسلامی»، 100 وبلاگ از استان‌های کشور به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان ارسال شد که از بین آن‌ها 10 وبلاگ برگزیده شدند.
وی افزود: وبلاگ «اسلام بیدار است» اثر سیدجعفر فاطمی‌نوش‌‌‌‌‌‌آبادی از اصفهان به‌عنوان وبلاگ برتر ، وبلاگ «بیداری اسلامی» اثر مرضیه جان‌جانی‌جزیی از اصفهان ، وبلاگ «دختر نسل سومی» اثر مریم بیرانوند از خرم‌‌‌‌‌آباد نیز به‌عنوان وبلاگ‌های برتر در ردیف دوم و سوم این جشنواره قرار گرفتند.
وی اظهار داشت: وبلاگ «پیام امام» اثر پویا فرهادی از خرم‌‌‌آباد و بیداری اسلامی اثر رعنا حیدری از بیرجند، وبلاگ «شکوه پارس» اثر مهدی شعبان از بروجرد، بیداری اسلامی اثر امیر نوری از کرج، «صبح انقلاب» اثر احمد یوسفی از بروجرد، بیداری اسلامی اثر عباس یاراحمدی از خرم‌آباد و وبلاگ «دین و اندیشه» اثر مسلم قائد‌رحمتی از خرم‌‌‌‌آباد به ترتیب به‌عنوان دیگر وبلاگ‌های برتر این جشنواره معرفی شدند.

ادامه مطلب...


تاریخ : یکشنبه 90/12/14 | 10:5 عصر | نویسنده : احمد یوسفی | نظر

انتخاب نامزد (خاطره احمد یوسفی )

انتحاب نامزد

یک روز قبل از انتخابات امسال یعنی دیروز پنجشنبه یازده اسفند با دوست دوران دفاع مقدسم حاج ذبیح الله رفته بودیم خرم آباد تا در مراسم تجلیل از هنرمندان برتر استان شرکت کنیم . در راه بر گشت از خرم آباد به بروجرد صحبت از انتخابات فردا شد .

ایشون گفت من یه مادر بزرگ دارم که الان چند روزه یکسره می گه ذبیح جون دوازدهم کی هست ؟ گفت منم می گم مثلا سه روز مونده تا دوازدهم ، امروز نهم اسفنده . بعد اون می گه یادت نره اون سال که تو نبودی هیشگی منو پای صندوق نبرد .

پرسیدم چند سالشه ؟

ادامه مطلب...


تاریخ : شنبه 90/12/13 | 1:26 صبح | نویسنده : احمد یوسفی | نظر

ای کاش نمایندگان می دانستند ...

کاش نمایندگان می دانستند

که : این وطن ثمره ی خونهای پاک عزیزانی است که از تمام وجودشان مایه گذاشتند .

که : آنانی هم که سرفه های شیمیایی شان هر روز در گلو تنگ تر و تنگ تر می شود راه را برایشان هموار کرده اند .

که : حتی برای شب عروسی شان توان یک ولیمه را نداشته اند . حالا چگونه می توانند خرج های کلان فلان نامزد را مشاهده کنند.

که: شهید مجید ناظری ها بیشتر از یک هفته با همسرشان زندگی نکردند.

که: هیچوقت غروری به خود راه ندادند و  پیروزی ها راهم به واسطه ی آیه ی   "‌ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی دیدند.

که : که جیفه ی متعفن دنیا را به سعادت اخروی مبادله نکردند.

که: اگر فکر میز و ریاست در سرشان بود اکنون دنیای غرب چپاول مان کرده بود.

که :لحظه ای از ولایت و ولایت فقیه دست بر ندارند و همیشه مطیع امرش باشند.

که : به مردمشان دروغ نگویند و وعده های رنگارنگ ندهند .

که : خرشان از پل که گذشت پلهای پشت سر را خراب نکنند .

که : مردم با امید برگه هایشان را به صندوق می اندازند با تمام توان قدر شناس باشند.

که: و هزاران که دیگر ...

 




تاریخ : پنج شنبه 90/12/11 | 12:39 صبح | نویسنده : احمد یوسفی | نظر