سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امیر سرتیپ دکتر " احمد رضا پور دستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از پادگان مهندسی بروجــرد بازدید کرد.

میر پوردستان

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی، مقتدر پا در رکاب و ولایتمدار هستند و این ویژگی باعث شده تا بتوانند در عرصه بین المللی باز دارندگی ایجاد کنند.

امیر سرتیپ دکتر " احمد رضا پور دستان" در جمع کارکنان پادگان مهندسی بروجرد افزود: ملت ایران و فرزندان برومند این آب و خاک در دوران جنگ تحمیلی همانند یاران اباعبد الله الحسین(ع) عاشقانه و خالصانه به میدان نبرد شتافتند.

رزمندگان ارتش و رهبر انقلاب

وی اظهار داشت: پس از حادثه 11 سپتامبر و فضا سازی استکبار و اشغال افغانستان و عراق، بنای حمله به ایران نهاده شده بود ولی استکبار جهانی در این امر ناکام ماند زیرا ملت ایران همیشه در صحنه حضور دارند و پشتیبان ولایت و رهبری هستند.

وی اضافه کرد: هدف اصلی دشمنان از به راه انداختن جنگ نرم فاصله انداختن بین ملت و مسوولان نظام بوده و در جریان برگزاری انتخابات مجلس نهم هم جوسازی ها و تبلیغات سو زیادی برای کمرنگ کردن حضور مردم در این انتخابات انجام دادند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین گفت: آمریکا و اسرائیل و دشمنان شرق و غرب امروز بدون داشتن هیچگونه نقابی و با همه قوا به میدان آمده اند و غافل از این موضوع هستند که ملت ایران به همراه فرزندان غیور در نیروهای مسلح هیچگاه پشت ولایت و رهبری را خالی نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا امیر سرتیپ پور دستان با حضور در بین کارکنان مرکز و گروه 411 مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل پادگان مهندسی بروجــرد به سوالات و مشکلات کارکنان رسیدگی نمود.

وی اظهار داشت: مولفه های مد نظر در ارتقا آمادگی رزمی ارتشیان آموزشهای عملی به صورت شبانه در میدان جنگ می باشد.

وی اضافه کرد: کلیه سربازان نیروی زمینی ارتش در شرایط واقعی جنگ آموزشهای لازم را فرا می گیرند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین گفت: از دیگر مولفه ها ، استفاده از سلاحهای بومی است زیرا صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران از قابلیت بالایی در ساخت تجهیزات جنگی برخوردار است. 

امیر سرتیپ پور دستان افزود: ارتباط خوب صنعت دفاعی کشور با مجامع دانشگاهی باعث شده صنعت دفاعی کشور در حوزه های دفاع زمینی، هوایی و دریایی پیشرفتهای خوبی داشته باشد.

وی اظهار داشت: از دیگر مولفه هایی که در آمادگی رزمی پرسنل ارتش نقش اساسی را ایفا می کند توجه به بنیه های اعتقادی و ایمانی است، همان نیرویی که در جنگ تحمیلی سبب شد استکبار جهانی در مقابل ایران اسلامی به زحمت بیفتد.

وی اضافه کرد: نتیجه نهایی این حرکتها سبب شد جمهوری اسلامی ایران از توان بالایی برای دفاع از اقتدار نظام مقدس برخوردار باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به رصد لحظه به لحظه تمام حرکات نیروهای فرا منطقه ای در اطراف مرزهای کشور گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی متناسب با تهدیدات دشمنان آمادگی کامل برای هر گونه تجاوز را دارا می باشند.

امیر سرتیپ پور دستان افزود: به ملت شریف ایران اسلامی این قول را می دهیم که نیروهای مسلح برای دفاع از کیان مملکت اسلامی آمادگی بالایی دارند و این آمادگی به گونه ای است که جرات تجاوز را از دشمن گرفته است.




تاریخ : چهارشنبه 90/12/17 | 1:43 عصر | نویسنده : احمد یوسفی | نظر