سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به گزارش ایرنا شهید "اصغر پیرزادی" بیست وسوم اردیبهشت ماه امسال در تنگ چزابه در حین خنثی کردن مین به جای مانده از جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر پاک این شهید در میان حزن و اندوه صدهها نفر از مردم مومن و انقلابی شهر بروجرد از مقابل مسجد امام (ره) تا گلزار شهدای این شهر تشییع شد.

شهید پیرزادی جانباز 25 درصد جنگ تحمیلی بود که به صورت داوطلب عضو سازمان مین زدایی کشور وابسته به وزارت دفاع فعالیت می کرد.

در آیین تشیع پیکر پاک شهید پیرزادی امام جمعه و مسولان اجرایی شهرستان بروجرد نیز حضور داشتند.

شهرستان بروجرد بیش از یک هزارو 500 شهید را نقدیم انقلاب اسلامی کرده است. 




تاریخ : شنبه 91/2/30 | 8:44 عصر | نویسنده : احمد یوسفی | نظر

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای گفتگویی از امیر سرلشکر عطالله صالحی فرمانده کل ارتش منتشر کرده است که متن کامل آن در ذیل آمده است.

در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که ارتش کمابیش ضعیف‌تر از قبل شده بود، به‌تدریج این خطر احساس شد که احزاب و گروه‌ها اقدام به تشکیل حلقه‌های نظامی کنند و پیش از آن‌که انقلاب اسلامی موفق به طراحی و معرفی یک الگوی منسجم نظامی شود، این گروه‌ها وارد عمل نظامی شوند. البته حضرت امام رحمه‌الله به ارتش توجه داشتند و پیام می‌دادند، اما در خود بدنه‌ ارتش باید کسانی این دستورها را اجرا می‌کردند. به همین خاطر اعضای شورای عالی دفاع و از جمله حضرت آقا که نماینده‌ حضرت امام رحمه‌الله در شورا بودند، ارتباطات منظم و مؤثری را با ارتشیان ایجاد کردند. همچنین در درون ارتش نیز افرادی مثل شهید صیاد و گروه‌هایی که آنها تشکیل داده بودند، حضور داشتند. این‌ها با گروه‌های مشابه خودشان در شهرستان‌ها هم ارتباط برقرار کرده بودند.
ادامه مطلب...


تاریخ : سه شنبه 91/2/26 | 9:29 عصر | نویسنده : احمد یوسفی | نظر

جای همه ی شما خالی بود . 

دعا در حجر اسماعیل (ع)

حمد و سپاس خدای بی همتایی را سزاست که زیارت خانه ی شریفش را برای دومین بار نصیبمان کرد تا در آن حرم امن الهی و در جایگاه ابراهیم خلیل الله علیه السلام و حجر اسماعیل علی نبینا و آله و علیه السلام که یکی از خلوتگاه های امام الساجدین، زین العابدین ـ علیه السلام ـ با حضرت سبحان است، و یکی از مکان های راز و نیاز و مناجات او است حضور یافتیم، جایی که فرزند برومندش، قطب عالم امکان حضرت بقیة الله الاعظم ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ نیز عنایتی ویژه و توجهی خاص نسبت به آن دارند . آری در آنجا با خداوند راز و نیازی نمودیم و برای همه ی کسانی که التماس دعا داشتند دعا کردیم . همان دعایی که امام زین العابدین علیه السلام از قول جدش امیر المومنین علی علیه السلام بیان فرمودند .

«عبیدک بفناءک، مسکینک بفناءک، فقیرک بفناءک، سائلک بفناءک، یسألک ما لا یقدر علیه غیرک»

«(خدایا!) بنده تو، مسکین تو، فقیر تو، گدای درگاه تو، در آستانه خانه توست، از تو چیزی را می خواهد که از غیر تو برآورده نیست.»

حجر اسماعیل




تاریخ : پنج شنبه 91/2/21 | 1:25 عصر | نویسنده : احمد یوسفی | نظر

  ( برای اینکه رغبت کنید و مطلب رو بخونید سعی کردم خیلی کوتاه و گذرا بنویسم و زیاد وقت شما رو نگیرم )

سال گذشته هول و هوش همین روزها بود که برای اولین بار خداوند منت رو سرمون  گذاشت و گفت : پاشین بیاین بلکه این جلال و جبروت عمره رو ببینید و یه کم آدم شید .ما که همیشه

یه مدیون قدر نشناس عاصی بیشتر نبودیم ، شال و کلاه کردیم و رفتیم .

بقیع سال 90

رسم بر اینه که اول باید خدمت نبی مکرم صل الله علیه و آله و سلم  و دخت گرامیش حضرت فاطمه سلام الله علیه و اولاد اون رسید تا یه کم زمینه برای

شناختت فراهم بشه بعد وارد مکه و دیدار کعبه شد.

هر چقدر دلت چون من همانند سنگ باشد با اولین نگاه به گنبد خضرای پیامبر  صل الله علیه و آله و سلم  چنان مجذوب می شوی که انگار مدینه شهر تو نیز هست . چون به جایگاهی رسیده ای که محل فرود فرشتگان وحی و

محل زندگی پیامبر اکرم  صل الله علیه و آله و سلم  و حضرت علی  علیه السلام  بوده است .دوست داری کوچه ی بنی هاشم را بیابی و با همان فضای کاهگلی خانه ها ، سراغ خانه ی علی علیه السلام و فاطمه  سلام الله علیه  را بگیری شاید آدمیت گم شده ات را بتوانی در این کوچه پیدا کنی ولی افسوس که دیگر اثری از آن بناها و کوچه هایی که قدمگاه پیامبر رحمت بوده به جا  نیست و چنان هتل های سر به فلک کشیده و پاساژهای لوکس اطراف حرم را احاطه کرده اند که نمی دانی حالا از کجا باید کوچه ای که خاطرات بی بی را در خود جای داده پیدا کرد .

کوچه ی بنی هاشم در مدینه

(عکسی قدیمی از کوچه بنی هاشم )

پس از حضور در مسجد النبی و روضه ی رضوان و روان کردن اشک و خواندن نماز در مسجد النبی و نزدیک منبر پیامبر  صل الله علیه و آله و سلم  (محلی  که هر گز در خواب هم نمی دیدی )راهی تنها جایگاهی که غربت فاطمه  سلام الله علیه  و فرزندان گرامیش را بیشتر برایت نمایان می کند می شوی قبرستان بقیع . و بقیع چه بی رحمانه و لخت میزبان مادر و فرزند شده است .

چون نمی خواهم بیش از این خوانندگان عزیز وبلاگ را خسته کنم اصل مطلب را بیان می نمایم و آن اینکه چون خداوند دید با یک بار رفتن آدم نشده ام مجددا امسال نیز گفت بیا شاید نیمه ی گمشده ات را بیابی .

از همه ی دوستان و کسانی که در این مدت آزاری به آنها رسانده ام حلالیت می طلبم و عاجزانه درخواست عفو و بخشش دارم . اگر خدا قسمت کند پس فردا چهارشنبه سالروز شهادت بی بی فاطمه زهرا  سلام الله علیه  2/6/ 91 در مدینه خواهم بود .

تمام کسانی که التماس دعا داشته اند را فراموش نمی کنم و برای همه دعا خواهم کرد . لذا از شما هم انتظار دعای خیر و بخشش دارم .

الهی با خاطری خسته از اغیار و به فضل تو امیدوار، دست از غیر تو شسته و در انتظار رحمتت نشسته ام، بدهی کریمی ، ندهی حکیمی بخوانی شاکرم، برانی صابرم. الهی احوالم چنانست که می دانی و اعمالم چنین است که می بینی. نه پای گریز دارم و نه زبان ستیز، یا ارحم الراحمین .




تاریخ : سه شنبه 91/2/5 | 1:37 صبح | نویسنده : احمد یوسفی | نظر
تاریخ : شنبه 91/2/2 | 12:30 صبح | نویسنده : احمد یوسفی | نظر