سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 نماینده کمیته جستجوی مفقودین در همدان از شناسایی یک تن از شهدای غواص کربلای 4 خبر داد و گفت: این شهید معزز به همراه 2 تن دیگر از شهدای شناسائی شده و میهمان ‌استان همدان خواهند بود.

 65656

به گزارش راسخون به نقل از تسنیم ، بهرام دوست‌پرست ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه تن از شهدای مفقودالجسد استان در مناطق عملیاتی میمیک (عملیات عاشورا)، نفت‌شهر  و ام‌الرصاص (کربلای4) توسط جستجوگران  تفحص شده و پس از تطبیق نمونه دی‌ان‌ای شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه این شهدا به همراه 4 شهید گمنام دیگر در سالروز شهادت امام صادق (ع) تشییع و خاکسپاری می‌شوند، افزود: یک تن از این شهدا از جمله شهدای غواصی است که خرداد ماه سال گذشته  به همراه 175 شهید غواص دیگر در تهران تشییع شدند.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین  گفت: این شهید معزز از رزمندگان گردان 155 لشگر 32 انصارالحسین(ع) بوده که دی‌ماه سال 65 در عملیات کربلای 4 به شهادت می‌رسد.

وی با اشاره به  حضور 4 شهید گمنام دیگر در همدان یادآور شد:  این 4 شهید گمنام که در حوزه علمیه خواهران نهاوند، ستاد ناجای استان و اردوگاه ابوذر خاکسپاری می‌شوند متعلق به عملیات کربلای 4 و ایذائی والفجر8 بوده که در منطقه ام الرصاص تفحص شده‌اند.




تاریخ : جمعه 95/5/1 | 2:8 صبح | نویسنده : احمد یوسفی | نظر