• وبلاگ : رقصي ميان ميدان مين
  • يادداشت : يه مخلص ......
  • نظرات : 5 خصوصي ، 80 عمومي
  • پارسي يار : 12 علاقه ، 4 نظر
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    کلاس هاي آموزش طراحي قالب بروجرد


    (شهر بروجرد)

    مرکز تحصيلات تکميلي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بروجرد



    بُروجـِرد از شهرهاي قديمي در غرب ايران و در پهنه کوهستان هاي سر به فلک کشيده زاگرس و در ميانه دشت زيباي سيلاخور واقع شده است.
    اين شهرستان با دارا بودن حدود 20 دانشگاه و مرکز آموزش عالي و جمعيتي حدود 400 هزار نفر يکي از منحصر به فرد ترين شهرهاي کشور است. اين شهرستان زادگاه مردماني چون لوريس چکناواريان (موسيقيدان شهير)، حضرت آيت الله العظمي بروجــردي (مرجع تقليد شيعيان جهان و نيز فرزانگاني چون مرحوم شهيدي، زرين کوب، مهرداد اوستا و شهداي بزرگي همچون شهيد بروجــردي، شهيد صارمي (خبرنگار) مي باشد و به سهم خود نقش ارزنده اي در بالندگي علمي ايران داشته و دارد.
    دانشگاه آزاد اسلامي بروجــرد دومين مرکز آموزش عالي احداث شده در لرستان و نخستين و بزرگترين دانشگاه اين استان و دومين واحد از نظر بزرگي و تعدد رشته هاي آموزشي در منطقه پنج پس از واحد اراک مي باشد. اين شهرستان داراي سه مرکز دانشگاه آزاد مي باشد: دانشگاه آزاد اسلامي واحد بروجــرد، واحد علوم و تحقيقات بروجــرد و نيز مرکز اشترينان مي باشد.


    مرکز آموزش گروه طراحان وب جومينا با همکاري اين دانشگاه در تاريخ 11 ، 12 و 13 آبان ماه اقدام برگزاري کلاس هاي طراحي قالب در سطوح مقدماتي و پيشرفته نموده است لازم به ذکر است شرکت در اين کلاس ها نياز به هيچ گونه دانش فني نداشته و تمامي مطالب از پايه عنوان خواهد شد . 12 دوره آموزش مستمر و شرکت بيش از 450 نفر از طراحان وب کشور سند زريني است که گروه جومينا از برگزاري اين کلاس ها بر خود ميبالد . بسياري از شرکت کنندگان و دانش آموختگان اين گروه يا خود اقدام به تاسيس شرکت هاي طراحي وب سايت نموده اند و يا در شرکت هاي معروف و بعضا بزرگ مشغول کار ميباشند .

    همچنين در پايان دوره گواهي رسمي شرکت در دوره از طرف دانشگاه به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد .
    پاسخ

    ممنونم همشهري عزيز