سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6556

امام جمعه قم گفت: ارتش همیشه زینت جمهوری اسلامی ایران بوده و دشمن هیچگاه نتوانست با وسوسه، این نیروی ارزشمند را از نظام و مردم جدا کند.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار فرماندهان و کارکنان ارتش استان قم گفت: ارتش در نظام جمهوری اسلامی ایران، تعریف، کارکرد و رفتاری متفاوت با ارتش های دیگر جهان دارد و علت آن وجود روح ایمان و اتصال به ولایت اهل بیت(ع) و اعتقاد ارتش به مرجعیت شیعه است.
امام جمعه قم افزود: در ارتش های دنیا اعتقاد و ایمان درستی به خداوند یا وجود ندارد و یا اگر اعتقادی دارند در اثر تحریف و انحراف، اعتقادات و باورها به سمت وسوی دیگر کشیده شده است.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با اشاره به اعلام بی طرفی ارتش شاهنشاهی در بحبوحه انقلاب گفت: وقتی امام خمینی(ره) به ارتش فرمان داد که از فرمان اربابان ظالم تمرد کنند آن ها نیز اعلام بی طرفی کردند و زماینکه حضرت امام (ره) در بهشت زهرا ارتش را خطاب قرار داد، ارتش هم کلام امام خمینی(ره) را پذیرفت و با رفتن شاه ارتش نفس تازه ای گرفت و خود را به مردم و انقلاب ملحق کرد چرا که بدنه ارتش و رده های پایین تر هیچگاه از رژیم شاه حرف شنوی نداشتند و با ملت ایران همراه بودند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: سلام نظامی نیروی هوایی ارتش در مقابل امام خمینی(ره) و اعلام بیعت با مرجیعیت شیعه، کمر رژیم پهلوی را شکست و این حرکت ارتش، یک حرکت سیاسی و معنا داری بود و آخرین شلیک ارتش بر مغز متعفن شاه بود.
آیت الله سعیدی اظهار داشت: ارتش همیشه زینت جمهوری اسلامی ایران بوده و دشمن هیچگاه نتوانست با وسوسه این نیروی ارزشمند را از نظام و مردم جدا کند و توطئه های دشمنان برای خروج ارتش از صحنه انقلاب به جایی نرسید.
امام جمعه قم خاطر نشان کرد: امروزه تمامی خط قرمزهای دشمنان جمهوری اسلامی در تیررس ارتش است و تمامی نیروهای مسلح نسبت به گذشته، پیشرفته تر، کارآمدتر و با تجربه تر شده اند و دشمن جرات ندارد به ایران حمله نظامی کند.
تولیت حرم کریمه اهل بیت(ع) گفت: جمهوری اسلامی از همان ابتدا راهبرد و نگاه اصلی خود را مخفی نکرد و با شعار نه غربی و نه شرقی خود را به دنیا معرفی کرد و در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و امروزه با اقتدار کامل در منطقه ای که آتش جنگ افروخته شده است در امنیت و سلامت کامل به سر می برد




تاریخ : یکشنبه 95/11/17 | 9:32 عصر | نویسنده : احمد یوسفی | نظر